@@@@MrEjail@@@@

Engineer or Photographer??? For Personal Life???

28 Mei 2009

Kemenagan kepada BARCELONA

Posted by Ejail



SALAM,

berita yang mengembirakan bagi penyokong bola sepak barca@ barcelona apabila final piala liga-liga juara eropah telah dimenangi oleh barcelona hari ini dengan agregat 2-0. Kemenangan itu membuatkan jurulatih pep guardiola bergembira dengan tiga gelaran juara pada musim ini.

Saya sendiri yang melihat perlawanan semalam sungguh tidak percaya kemenangan berpihak pada barcelona. Tetapi, kemenangan itu memeang sepatutnya milik mereka kerana Pasukan lawan mereka Manchester United(MU) tidak dapat menyerang dengan berbahaya dalam 90 minit masa perlawanan. Dalam perlawanan tersebut, pasukan MU tidak dapat berbuat apa2 dengan kekentalan benteng petahanan pasukan barcelona. Memang menakjubkan, kerana benteng barcelona yang ditunjangi oleh bekas pemain MU, pique memang hebat. Malah serangan juga sesekali berjaya membahayakan pintu gol MU.

Jaringan oleh samuel Eto'o dan messi ckup untuk barcelona menang.hahaha. Aku sangat gembira hari ini sebab MU dah kalah.Meang harapkan MU kalah je.hehehe.Penyokong MU bersabarlah, tahun hadapan ada lagi.



BY,
-MrEjail-