@@@@MrEjail@@@@

Engineer or Photographer??? For Personal Life???

19 Jul 2009

Adidas New Limited Edition

Posted by Ejail

Salam,

Hari tu, pergi KLCC kejap dengan member.Mula2 tu dah sampai sorang2 member tak sampai lagi.Jadi pergila tengok kat guardian ada deodorant Adidas yang biase saya pakai(Ice Dive).Skali ada pulak promosi on Adidas latest produk, Adidas Fresh Impact. Apa yang bestnya,ini adalah latest produk la.Akak tu yang offer mula2, ingatkan tak nak beli, tapi, last2 beli jugak memandangkan bau die sangat best and agak murah la, rm36.90 satu set deodorant and minyak wangi dia.Best jugakla, tapi terbanglah jugak duit sket, hehehe.

Bau dia okey, and sangat memuaskan, cuma dia tak boleh tahan 24jam la.Ala biase la,rm36.90 je.Tak la macam dulu, ada perfume yang saya pakai chanel namanya (Chanel Allure Homme Sport)Ini pon rm 180,tapi memang perfect.Bau tahan 24 jam dan sangat wangi.Kenap saya tak beli perfume ini lagi??Ohh, memandangkan kekurangan dari segi kewangan jadi saya memilih untuk membeli perfume biasa.

Itu sahaja dari saya.Tapi sebelum itu, renungkanla gambar-gambar di bawah ini.







By,
MrEjail