@@@@MrEjail@@@@

Engineer or Photographer??? For Personal Life???

2 Ogo 2009

Kasut baru?Menebas?Ape ni?

Posted by Ejail

Salam,
kembali lagi hari ini.Aku terpikir pasal kasut casual aku yang aku selalu pakai sejak dari USM dulu sampai sekarang.Dah teruk gler klau dilihat dari pandangan mata kasar.Jadi,aku bercadang ingin beli kasut baru esok,tapi kasut yang macamane nak di beli pon masih tak tau lagi.Lepas tu, aku pon terasa nak beli jugakla kasut kulit.Yela, time pegi interview hari tu, aku pau je kasut ayah aku.hahaha, dah la tie pon aku sebat gak.Nasib baikla baju kemeja,suar slack, n stokin sume aku punye.Memandangkan aku nak graduate dah tak lame lagi,(14th august 2009)jadi kene la beli jugak kan.Maybe esok la aku kuar kejap, g TS or Mid or Klcc.Adeiiii, aku ni nak kuar tapi tak taula nak decide nak pergi mane plak,tengokla esok.

Aku baru teringat, sejak kebelakangan ni aku dah menceburi bidang baru.Bagi memenuhi masa lapang aku, aku ada gakla pergi driving range sejak dua menjak ni.Bosan2, pergi la menebas(Golf) kat atas karpet kat pandan perdana.(Dekat je dengan rumah aku)Biasanye rabu malam la hari target aku untuk pergi menebas.tapi kadang2 tukar2 hari jugak hehehe.Tapi bermulanye minggu lepas, aku mungkin pergi ke cheras untuk menebas.Sebabnya adalah ada pakcik yang Pro menebas ni, nak mengajar aku cara menebas yang betul.Aku dah pergi minggu lepas sekali, memang best gler.Biasanye kalau balik mesti sakit pingang sket2 la, tapi balik je dari pakcik Pro menebas tu memang tak sakit pingang langsung.Aku rasa macam aku tak pergi menebas pon, padahal nak dekat 200 bola tu aku tebas..Memang giler,sbb biase 100 bola je dah sakit2 pingang.Lepas ni, aku pergi lagi la nampaknya.Aku nak try jadi Pro menebas pulak, nnt boleh lawan menebas dengan En Tiger and boleh masuk TV.hehehe, berangan je lebih aku ni..hahaha..

Okeyla sampai disini dulu, nanti aku cerita macamane aku lalui interview yang pertama dalam hidup aku.Kene buat 3 plak tu,2 kali interview and 1 ujian untuk interview.Nak tau kat mane aku interview?Dengan sape aku berinterview? and Berape lame aku interview?Tunggula, aku akan cuba rungkai kan sket2.First interview aku je dah kene ganas2 tu.hahaha, sehingga berjumpa lagi.

By,
MrEjail