@@@@MrEjail@@@@

Engineer or Photographer??? For Personal Life???

19 Jul 2009

Cerahnya mata anda...

Posted by Ejail

Salam..
Dah lama tak tulis blog ni.. Dulu klau baca pon ayat skema kan, skang ni guna pasar la.Susah sangat nak menaip dengan bahase skema tu.Tajuk hari ini adalah mata cerah.Haha,mata cerah ni sbnarnya tajuk yang nak dikongsikan dengan korang semua macam mane nak pulihkan mata kita yang sbnarnye sakit ini.Yela, dah tiap2 hari mengadap komputer and tv.Mata pon nak rehatla kan. Saya nak syorkan la kat semua orang cubalah pkai produk mata ni, produk permata hijrah.Saya rase banyak kelebihan and boleh cerah kan mata anda kembali, Insyallah.

Produk2 yang dihasilkan oleh dua orang tabib ni banyak produk berkenaan dengan mata.Antara penyakit2 mata yang Insyallah boleh diubati adalah katarak, mata silau, glukoma, and macam2 lagi. Bagi orang yang ade power dan menggunakan spec pon boleh cuba untuk mengurangkan power mereka.

Kebanyakkan testimonial memberitahu yang produk ini bagus dan rami juga yang berjaya mengurangkan power mata mereka(alhamdullilah).Nasihat saya anda cubalah, walaupon saya ni baru je nak mencubanya.hehehe.


Kalau anda nak tau lebih lanjut boleh la ke website permatahijrah.com, disini anda cuba la contact dengan ustaz2 yang ada kat situ.Akhir kata, selamat mencuba.

By,
MrEjail