@@@@MrEjail@@@@

Engineer or Photographer??? For Personal Life???

3 Ogo 2009

Jadi ke tak jadi?

Posted by Ejail

salam,
harap semua dalam keadaan yang sihat2 belaka.Macam yang semalam aku cakap, aku ingat nak keluar pergi membeli kasut baru tadi.Tapi aku dalam keadaan yang sangatla malas, langsung tak jadi nak keluar pergi ke KL tadi.Last2 aku pergi Tesco Ampang je mencari kasut tapi malangnya tiada yang menarik perhatian aku.Disebabkan hanya 1 kedai kasut je yang ada kat situ, maka, itula tempat aku bergantung untuk beli kasut.Kedai B***,jenama yang aku tak berapa minat sangat sebenarnya.Bila masuk je kedai, aku cuba belek2 kasut dia.Tengok kat dalam kasut tu sendiri, ada benang tapak dalam kasut tu da tercabut.Aku tergelak je dalam hati,kurangnya kualiti dia.Harga bolehla, lebih kurang rm60 gakla.Tapi aku sedih dengan kualiti, aku tak nak jadi macam selipar aku Dr. Cardin yang aku beli kat Alor Setar aritu.Baru je pkai seminggu,tapak nak tercabut dah.Terpaksa la aku anta pergi jumpa cobbler aku.Dia cabut tapak selipar aku tu skali tarik je, terbahgi dua terus antara tapak dengan tempat sarung.Masa tu aku sedih jugakla, selipar rm 36 tapi senang gler tercabut.Baik aku beli selipar yang belas2 ringgit je tahan lama lagi tu, macam satu selipar rm 6 beli kat pasar malam pkai 2 bulan baru tercabut tapak.Macam tu kira okeyla aku tak kisah.Aku hanya pentingkan kualiti, malas nak membuang duit and masa aku kerana benda yang dibeli tak de kualiti.

Jadi esok maybe baru aku keluar pergi KL untuk mencari kasut yang berkualiti.Kebelakangan ini, aku cerewet sket beli barang sebab nak kualiti je semua.Semua ini disebabkan oleh selipar aku yang berlagak padahal sebenarnya murah.Jadi esokla, perginya aku ke KL.

Esok jugak aku nak ke Cheras lagi, untuk kembali menebas dengan Pro.Kali ini, memang kena hentam gler2 punya la.Aku kena pergi pukul 3 ptg (lbh kurang macam tu la,rasanya insyAllah),pastu kena balik malam lepas Isyak.Harap2 aku takla hitam esok memandangkan pkul 3 tu sangatla terik mataharinya.

Jadi sampai sini jela dulu, apa-apa hal nanti aku bagitau lagi kat sini.

By,
MrEjail